• 0( 0 VALORACIONES )
    0 ALUMNOS
    PRIVADO
  • 4( 1 VALORACIONES )
    6 ALUMNOS

    Hello Manual, és un curs online de fotografia bàsica réflex.

    Per a que deixis d’una vegada el Mode Automàtic i només pensis en Manual, i totes les aventatges d’utilitzar-lo.

    No t’ha passat que moltes vegades amb l’Automàtic no pots fer aquelles fotografies que tens al cap? No ets tu, és el Mode que estàs fent servir.

    Fins ara, ha estat la càmera qui ha près totes les desicions, i després de fer el curs, seràs tu qui les prengui i obtingui el resultat desitjat.

    Per fi entendràs com s’utilitza la ISO, el Diafragma o la Velocitat d’Obturació, i ja no et sonarà a paraules tècniques i extranyes, sino que seràn les teves aliades per explicar històries a través de les teves fotografies.

    T’explicaré composició, per a que a través de la Regla dels Tres Terços, el Punt de Fuga o l’Espai Negatiu, aprenguis a fer millors fotos i mirar més enllà.

    El teu ull fotogràfic aprendrà a veure més, i la tècnica ja no serà un obstacle.

    Preparat/ada per a dominar la teva càmera rèflex?

     

     

    PRIVADO
  • 5( 1 VALORACIONES )
    6 ALUMNOS

    Viajar, conocer nuevos lugares o relajarse durante las vacaciones, es fantástico.

    Y volver con un montón de recuerdos, llevando en nuestra cámara muchas fotos, es también maravilloso.

    Hay viajes en familia, otros con amigos, o bien solo.

    De aventura, en ruta, o de estancia en un solo lugar.

    De mar, de montaña o de ciudad.

    Tantos viajes como personas hay.

    Por eso, para hacer buenas fotos de tus viajes, tienes que tener en cuenta muchos aspectos, porque en cada caso, puedas sacar el máximo de provecho y tener una buena fotografía o historia a explicar con tu cámara.

    Durante este curso aprenderás a capturar momentos en lugar de hacer postales.

    Aprenderás a mirar diferente y poder volver de tus vacaciones con fotos que tengan alma, que transmitan aquello que viviste, y que cuando las veas te transporten en aquellos fantásticos días.

    Así que prepara tu ojo para el próximo viaje, practica, dispara, disfruta del viaje, edita, y cuando compartas o veas de nuevo las fotos, vuelve a aquellos días meravelllosos.

    ¿Vienes de viaje?

    PRIVADO
  • 5( 2 VALORACIONES )
    8 ALUMNOS

    Documental Family es un curso de fotografía documental, online, enfocado a captar la belleza de los pequeños momentos, de la cotidianidad del día a día.

    Captar la magia de los niños descalzos por el jardín, o como juegan entre sábanas que intentas doblar o la complicidad de las miradas con los abuelos.

    La fotografía en la intimidad de tu familia, de aquellas cosas tan habituales que no mirabas o fotografiabas hasta ahora, pero que realmente hace que seas como eres, y como es tu vida.

    Para que seas el narrador de los que más quieres, capturando con fotografías preciosas y muy íntimas, coleccionando momentos, que en el futuro serán tesoros.

    ¿Quieres ser este narrador de trozos de vida?

    PRIVADO
  • 5( 1 VALORACIONES )
    3 ALUMNOS

    Ready, Wedding, Click!, és un curs de fotografia, específicament creat per a tots els que organitzeu esdeveniments.

    Wedding Planners, floristes, decoradors, pastisseres, càtering si masies, que feu molt bona feina, però que les vostres fotos no li fan justicia.

    En aquest curs aprendràs a utilitzar la càmera en Mode Manual, i posaràs en pràctica, tots aquests coneixements amb la meva ajuda.

    Et donaré eines per acabar el curs, dominant la càmera i sabent plasmar en imatge, allò que tan bé saps fer.

    També tensenyaré a editar les fotos en Lightroom, sigui des del mòbil o des de l’ordinador, per encara donar-lis el toc professional.

    Durant el curs, tindràs molt exemples, i també em veuràs en una part de pràctica, disparar amb la càmera, mentre et dóno consells de com fer-ho en cada cas.

    Perquè els teus clients puguin entendre què fas, cal que els hi ensenyis amb unes boniques fotos.

    Comencem?

    PRIVADO